Ahad, Julai 04, 2010

Dua Orang Ini Bukan Ahli PolitiK

Mereka berdua bukan orang politik... Seorang penulis dan seorang penyiasat persendirian... Yang menghairankan awat depa berdua ni telah menyebabkan PM Najib, Hishamuddin keris dan Musa Hasan gelabah sakan.

Depa ni orang biasa dan Umno tak perlulah risau dengan pendedahan yang karut itu. Orang biasa kalau menulis tak bermakna statement yang ditulis itu betul. Semuanya salah. Jadi PM Najib, Hishamuddin keris dan Musa Hasan haruslah menunjukkan sikap yang Kool. Depa ni tak jolok teloq hangpa lah.. yang dok kalut dan gelabah tu apesal lak.. macam ada sesuatu yang disembunyikan aje dari pengetahuan rakyat... kah..kah.. kah...



PM: Tak perlu percaya Raja Petra bulat-bulat

Bernama: PEKAN, 4 Julai — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata beliau menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk mengambil sebarang tindakan undang-undang terhadap Raja Petra Kamaruddin yang kini melarikan diri ke London.

Perdana Menteri berkata rakyat juga kini tidak perlu lagi menerima bulat-bulat apa saja dakwaan yang dibuat pengendali blog berkenaan.

“Kalau Raja Petra ditaja pembangkang, bererti apa yang didakwa adalah berbaur politik...jadi kita mesti mengkajinya dan jangan terima bulat-bulat apa yang didakwa menerusi blognya,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Pekan di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz semalam, bahawa kerajaan mempunyai bukti bahawa Raja Petra dibiayai Parti Keadilan Rakyat (PKR).

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog