Jumaat, Mac 25, 2011

Video XXX Anwar Ibrahim, Adakah Ini Pelakonnya?



Datuk Shazryl Eskay Abdullah (Datuk T) mirip wajah anwar ibrahim. Beliau mendakwa punyai pita rakaman perbuatan seks Anwar ibrahim dengan amoi cina. Menurut wartawan dan beberapa orang kuat PKR dan UMNO yang telah menontonnya. pelakon dalam video tersebut adalah mirip seperti Anwar... kini video tersebut telah berada dalam simpanan polis untuk disiasat.

Fakta dari beberapa orang yang sudah menonton video lucah tersebut.

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih, menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggung) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog