Jumaat, Disember 30, 2011

Penyangak Labur RM3 bilion Untuk Kekal Menjadi Toyol Negara

Hangpa cuba congak secara mudah angka dibawah. Angka tersebut merupakan bantuan dari penyangak yang menggunakan wang pembayar cukai (Wang anda) untuk memancing anda sendiri.

RM1.8 bilion = Pemberian RM500 diberi sekali kepada 3.4 juta isi rumah berpendapatan kurang dari RM3k

RM530 juta = Pemberian RM100 kepada semua pelajar sekolah rendah dan menengah.

RM260 juta = Pemberian baucar buku bernilai RM200 kepada semua pelajar warganegara Malaysia.

Tak sampai pun RM3 bilion... perlu ingat pemberian hanya sekali... pastu hangpa mesti akan sanjung parti beruk tersebut kan.... dan membiarkan toyol-toyol dari parti beruk ini menggelapkan wang di tahun berikutnya...

Cer tengok kedudukan aktiviti pengeluaran wang haram ke luar negara oleh toyol-toyol dari malaysia ini... sebanyak USD350 billion wang negara telah dibawa lari dalam tempoh 9 tahun. Kalau dalam Ringgit Malaysia lebih kurang RM 1 trillion jumlahnya (satu ribu billion sahaja). Rujuk disini.


Kalu dipecahkan dalam setahun sebanyak USD39 Billion telah dibawa lari oleh Toyol-toyol umno ini. Berbaloikah apa yang anda dapat lar ni... perlu ingat itu duit anda... Diberi ambil... pilihanraya nanti... Asalkan Bukan Umno Beruk Negara.... ABUBN... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah...

Nota:
Korupsi dan salah guna kuasa semakin bertambah buruk di bawah pemerintahan UMNO Beruk Negara. Mereka ini terlalu tamak, haloba, malah sanggup melakukan penipuan dan bersikap seperti anjing nampak tulang; meleleh air liur bila nampak kekayaan negara yang banyak itu.

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog