Ahad, Januari 15, 2012

'Puluhan Ribu' Warga Perak Bersenamrobik Bersama Bik Mama


Mereka yang datang itu adalah kerana disuruh oleh pihak sekolah. Sekolah mewajibkan pelajar hadir. Maka penuhlah pelajar dan ibu-bapa kek padang Esplanade Taiping. Bermakna umnobn perak telah pergunakan pelajar dan guru sekolah bagi menjayakan senamrobik anak gajah tersebut.

Sedutan & gambar dari Blog Cintamanis

Pagi tu kena bangun lagi awal dari biasa, lebih awal dari kejutkan anak2 nk gi sekolah, hehe. Semuanya gara2 nk hantar Akiss ke Padang Esplanade utk bersenamrobik bersama PM, Datuk Seri Najib Razak.

Akiss antara pelajar Tahun 6 dari sekolahnya yg telah dihantar oleh cikgu utk bersama menjayakan aktiviti sihat ni. Tetapi ibubapa dan orang ramai pun boleh join jgk sebenarnya.

Ramai yg dh sampai jgk sebenarnya tp dorang dok lepak tepi2 padang aje. Bila diumumkan utk masuk ke padang utk disusunkan barisan...barulah masing2 masuk termasuk ler aku. Akiss dh gi kat cikgu dan kengkawan dia.

Mula ngan lagu omputih, lagu arab, lagu hindustan, lagu joget dan diakhiri dgn lagu 1Malaysia utk cool down sebelum PM berangkat ke majlis lain pula. 



0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog