Sabtu, April 28, 2012

BERSIH 3: Video & Gambar Malam, Ganti Media Penjilat Pungkok Umno Barisan Najis

KERAjaan Barisan Najis memberi tekanan kepada Polis dan FRU menyebabkan mereka bertindak kejam kepada peserta bersih 3.

Ingat... yang kena langgar itu rakyat pembayar cukai... yang kena tembak dikepala dengan FRU itu adalah rakyat pembayar cukai... yang kena sembur air itu merupakan rakyat pembayar cukai... sebahagian cukai itu adalah untuk bayar gaji Polis dan FRU... Tapi sayang... kerana kebodohan menteri umno barisan najis, habis semua polis dan fru jadi bodoh bahalol... bertindak luar batasan. PTUIHHH...

INGAT... yang hadir itu terdiri dari Melayu, Cina, India dan bangsa lain. Mereka bersatu tanpa dipaksa semata-mata mahu menuntut Pilihanraya yang Bersih dan adil tanpa penipuan oleh SPR umnobn. Maka terbuktilah selama ini bahawa umno barisan najis itulah yang sentiasa menakut-nakutkan orang melayu dengan isu perkauman.

INGAT... Arkib: Bersih 2 yang telah berlalu, polis dan FRU juga mengganas melanggar sehingga mencederakan Mat Sabu. Malah FRU menembak gas pemedih mata tepat kearah peserta sehingga mencederakan pengawal peribadi Anwar Ibrahim.

INGAT... Rakyat yang menentukan siapa yang akan naik dan siapa yang akan turun.

Pelbagai Sumber:
Al-Jazeera's: Malaysian police have clashed with thousands of protesters who are calling for an overhaul of the country's electoral system. Security forces fired tear gas and water cannon at demonstrators in the capital Kuala Lumpur. Al Jazeera's Harry Fawcett, reporting from the capital Kuala Lumpur, says he himself has experienced "some police violence".













Gambar: FRU menembak gas pemedih mata kearah kereta. Bawah mangsa kekejaman polis


0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog