Isnin, Ogos 10, 2009

Akan ada Konspirasi Menawan Lubuk Emas

Pakatan Rakyat Selangor harus berwaspada dengan gejala-gejala pelik yang akan timbul dari semasa kesemasa. Najib yang juga Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor akan melakukan strategi-strategi bagi menakluk kembali Selangor yang menjadi nadi negara. Ini dapat dilihat dengan secepat kilat beliau mengetuai perhubungan umno Selangor mengetepikan Khir Toyo setelah berjaya merampas negeri Perak dari Pakatan Rakyat.

"Peluang untuk Barisan Nasional (BN) berkuasa di Selangor tetap ada tetapi dengan syarat parti-parti komponen yang diterajui UMNO sudah insaf dan menyedari kekurangan diri dan sanggup berubah. Ini harapan saya ... pesanan saya kalau hendak menang buat cara nak menang, jangan kita kata nak menang tapi perbuatan kita menempah kekalahan. Bagi meningkatkan sokongan rakyat, BN mesti dilihat sebagai parti yang tidak banyak masalah."
-Datuk Seri Najib Tun Razak

(Moral: Daripada kenyataan Najib ini, ketidakstabilan parti kompenen umnobn adalah jelas dan nyata cuma media tidak menghuraikan kelemahan serta kebobrokkan umno. Wakil mereka hanya mahu imbuhan untuk memenuhkan poket dan menaburkan janji-janji kosong. Jarang sekali mereka turun padang untuk mengetahui masalah, harapan, aspirasi serta kehendak rakyat.)

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog