Isnin, Ogos 17, 2009

Muhyiddin Hanya Mahu Menguatkan Kedudukannya Dengan Isu Pengkhianat


Hairan juga kenyataan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang nyata bersungguh-sungguh menghalang mengenai isu perkauman ini. Adakah ianya ditujukan kepada media-media lidah bercabang umnobn yang selalu bikin tersentak dengan headline nya?.

"Jangan ada pihak cetuskan atau bangkitkan perkara-perkara yang sudah dipersetujui, tidak ada yang lebih penting daripada perkara itu (mematuhi Perlembagaan). Kalau ada petualang yang boleh jejas atau timbulkan pertikaian, cetuskan (isu) perkauman, (kita) anggap sebagai pengkhianat bangsa kita dan pengkhianat harus ditentang habis-habisan.”
-Tan Sri Muhyiddin Yassin

>>Bapak segala pengkhianat>>>


(Moral: Kah.. Koh.. Keh... Pengkhianat bangsa bernama Anwar Ibrahim yang telah dikianati oleh umnobn suatu ketika dahulu. Pengkhianat bangsa bernama Anwar Ibrahim yang pernah menyerahkan tanah johor kepada singapura. Pengkhianat bangsa bernama Anwar Ibrahim ka yang merampas Kg Plentong Tengah pada tahun 2008. Malang sungguh nasib melayu Plentong Tengah apabila mahkamah menolak rayuan lebih 200 penduduk kampung dari terus menduduki tanah yang telah diduduki semenjak lebih 20 tahun lalu. Pengkhianat bangsa bernama Anwar Ibrahim ka yang membiarkan 50 penduduk Kampung Sentosa Dalam di Sungai Tiram telah mengharungi kehidupan tanpa bekalan elektrik dan air bersih sejak 40 tahun lalu. Pengkhianat bangsa bernama Anwar Ibrahim ka yang mengkuda sistem kehakiman ketika merampas Perak. Pengkhianat bangsa bernama Anwar Ibrahim ka yang megkuda SPRM dengan tujuan merampas kembali negeri jajahan Pakatan Rakyat.... GILAAA... BABUSSS... Hebatnya Si Anwar ni... Dan hebat juga si Muhyiddin ini sehingga tidak sedar akan dirinya sendiri ketika membangkitkan semangat rasis atau nasionalisme Melayu, Muhyiddin terpaksa menggunakan isu pengkhianatan ini bagi mendapat kembali sokongan melayu dalam umnobn yang kini hampir rebah menyujud ke tanah. Jauh sekali Muhyiddin memperjuangkan semangat ketulenan Melayu, beliau hanya mahu memperkuatkan landasan politiknya sahaja. Semua pemimpin-pemimpin Umnobn tidak jujur memperjuangkan kepentingan bangsa, tetapi mereka lebih suka perjuangan untuk kepentingan peribadi, demi merebut jawatan dan kuasa di dunia... Kalau dalam bahasa mat saleh.. F####NG SH#T da OLD M#N)

>>Lagi Pengkhianat Bangsa Umnobn>>>

0 comments:

Post Haru Biru

Arkib Blog