Isnin, September 14, 2009

Samy Kuil Marahkan Subra

Ayoyoo... apa hal kau orang ni. Bila si tua hitam ini mahu pergi. Sudah berdekat pegang itu jawatan presiden parti mengalahkan si mamak bangsawan hidung tinggi yang berkata Barisan Nasional akan jadi seperti LDP (Liberal Democratic Party) pasti tumbang beberapa tahun lagi. Theyy... hitam nampak gigi. Sudah berani bersuara bahawa grombolan masih menyokong MIC kepada mamak si hidung tinggi. Awat hang bercakap berbelit sama macam Zambry mengekalkan jawatan secara kuku besi. Itu tambi Palanivel sudah boleh memimpin parti yang mendapat majoriti kesemua penyokong samy. Mengapa harus mengekalkan kerusi yang tak mampu menampung berat si budak hitam ini. Cepat blah dan pergi supaya imej MIC boleh di cerahkan lagi dengan kapur selori.

Kah... Koh... Keh... Theyy... sudah ugut mau ambil tindakan disiplin pada itu dewa Subra. Ramai masyarakat India yang menyokong itu dewa kerana cara politiknya. Kalau si budak hitam sudah tidak suka pada ini subra, blah lar dan bawa semua sokongan meninggalkan itu parti india. Nak tenggok sekuat mana lalakkan itu samy tua... Ayoyoo Ammaaa...

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

ehem2.. nik aziz tu .. bila lagi ek nak berundur?? tunggu ajal ke?

Tanpa Nama berkata...

SEPT 14 — Tun Dr. Mahathir Mohamad, negarawan ulung negara menjadi sasaran biadap dan kurang ajar segelintir perwakilan MIC pada perhimpunan agung parti itu semalam.

Salah seorang perwakilan parti itu mencadangkan — di dalam dewan keramat Umno, Dewan Merdeka — supaya Mahathir diberikan kalungan selipar.

Samy Vellu, presiden parti selama 28 tahun itu — hanya memerhati dan mendengar.

Semasa Mahathir berada di tampuk pemerintahan, Samylah sanggup menyuapkan kek ke mulut orang tua itu, saban tahun. Hari ini, Mahathir tidak bernilai lagi. — Utusan Malaysia

Post Haru Biru

Arkib Blog