Jumaat, Oktober 02, 2009

Lakonan DNA Gopala Muniam


Setelah begitu lama dok belek DNA sapa yang akan digunakan bagi mengharumkan nama SPRM, satu Malaysia di tipu lagi dengan DNA tersebut yang dikenalpasti oleh ahli kimia, Dr Seah Lay Hong milik Gopala yang telah meninggal dunia dalam kemalangan jalan raya. Kenapa tak istiharkan dari dulu lagi DNA Gopala Muniam?.

Apa kata surat misteri yang dikirim oleh orang dalam SPRM yang menyatakan Pihak kimia telah menjumpai kesan cap jari dan DNA lelaki misteri pada sebelah depan di bahagian 2 sisi tali pinggang Teoh Beng Hock. Mengikut pada pengetahuan kami pegawai-pegawai SPRM Malaysia, TP mempunyai teknik soalsiasat yang tersendiri iaitu beliau selalu menyoalsiasat seseorang dengan cara memegang di bahagian hadapan tali pinggang individu dan mengangkatnya beberapa kali serta menggoncangnya.

(Moral: Dahulu bukan mainlah dan beriya-iya mewujudkan SPRM untuk menggantikan BPR yang sudah robek ketelusannya. Jadi ketelusan dan keadilan yang diperjuangkan SPRM adalah serta Penubuhan Suruhanjaya Diraja adalah permainan belaka)

2 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

salam..

kini rakyat Malaysia dah x tahu nak caya kat sape. BPR ke SPRM?

adesssss....

Unknown berkata...

Hai kinakOyu percayalah pada yang satu. itu lebih bermakna.

Post Haru Biru

Arkib Blog