Ahad, Ogos 23, 2009

TP SPRM Selangor, Mengapa Lari Menyelamatkan Khir Toyo?


Rakyat kini menuntut Hishamuddin Hashim, TP SPRM Selangor membuat sidang akhbar bagi membuktikan surat misteri yang melibatkan beliau benar atau sebaliknya. Jika benar tidak melibatkan dirinya, beliau patut menafikannya dan bukan lari menghilangkan diri atas alasan cuti kecemasan. Adakah Hishamuddin Hashim terpaksa medapatkan bantuan lapisan atasan? kerana tuduhan berat tersebut melibatkan dirinya dengan kematian TBH dan kerjasama beliau menutup segala macam rasuah yang melibatkan bekas Menteri Besar Selangor Khir Toyo. Satu badan berkecuali perlu bagi menyiasat semua harta-benda sama ada atas nama dirinya, anak isteri atau keluarga yang menjadi nominee kepada TP SPRM Selangor serta sejauh mana penglibatannya dalam politik.

(Moral: Tuduhan ini dibuat oleh pegawai-pegawai bawahan SPRM kerana mahu melihat kredibiliti dan keyakinan rakyat kepada SPRM yang hampir goyah kebelakangan ini. Bukan membiarkan kredibiliti agensi ini diperkosa oleh manusia yang mementingkan diri sendiri demi mengejar kekayaan dunia. Dulu bukan mainlah dan beriya-iya mewujudkan SPRM untuk menggantikan BPR yang kurang telus itu katanya. Kah.. Koh.. Keh.. sekarang semakinlah teruk dan zalim..sanggup membunuh.. Ketelusan dan keadilan yang diperjuangkan SPRM adalah permainan belaka. Hampehh... Double decker?)

>>Surat Misteri Versi Softcopy>>>

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Hello bro.. gaji puak-puak sprm kerajaan umno yang bayar guna duit rakyat jadi mereka terpaksa coverline yang melibatkan pemimpin dari umno. Sama macam polis juga.

Ayid berkata...

Hampeh, langsung tak boleh buat kawan. Nasib baik bulan Ramadahan boleh control sikit marah tu bro. Any way thank for you. Very nice article.Salam mualaikum. Juak UMNO masuk teman punya blog buat comment bukan-bukan pulak tu bro

Post Haru Biru

Arkib Blog